Gyakran ismételt kérdések
Leadtam a megrendelésem, de nem kaptam visszaigazoló emailt.
Előfordul, hogy nem érkezik automatikus visszaigazolás, ennek az egyik oka a rosszul megadott emailcím, a másik, hogy spamként kezelheti néhány emailfiók ezt az üzenetet. Amennyiben valaki nem kap ilyet azonnal, jelezze felénk és kiküldük újra.
Hol és hogyan tudok fizetni?
Fizetni jelenleg csak banki előreutalással lehetséges, az utaláshoz szükségesek az ÁSZF menüpont alatti impresszum résznél találhatóak.
Fizettem a megrendelésem, de nem kaptam visszajelzés, mi történt?
A fizetések visszaigazolását manuálisan végezzük a könyvelés miatt. A fizetés visszaigazolása legfeljebb 5 napon belül megtörténik.
Mikorra érkezik meg a megrendelésem?
Átlagosan 7-18 nap alatt érkezik meg egy csomag a vevőhöz. Megnövekedett forgalmú időszakokban maximálisan 30 nap.
Kapok-e értesítést a csomagomról, ha feladásra kerül?
A Fox Post-al küldött levelekről automatikus email illetve sms érkezik, ha feladjuk, illetve, ha odaérkezik. A Magyar Postával küldött leveleknél is van nyomkövetés, de nem automatikus. Aki szeretné nyomonkövetni csomagját jelezze emailben és a feladást követően elküldjük a levél azonosító számát.
Össze tudom vonni a megrendeléseim?
Az egymás után leadott (maximálisan 3 nap eltéréssel) rendeléseket össze tudjuk vonna, a plusz postaköltséget visszautaljuk vagy levásárolható.